Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bij ons bestellen door bij het betreffende product het gewenste aantal in te vullen en op bestellen te klikken. U krijgt dan een overzicht van wat u besteld heeft. Vervolgens kunt u desgewenst meer producten toevoegen, verwijderen of uw bestelling afronden.
Als u uw bestelling afrondt, vult u uw gegevens (afleveradres en evt. factuuradres) in en klikt u op bestellen. Vervolgens kunt u selecteren hoe u wenst te betalen en hoe u wilt dat uw bestelling verstuurd wordt (zie bestelinformatie voor meer informatie over deze mogelijkheden).
In het volgende scherm ziet u nogmaals een overzicht van de door u uitgekozen producten met de totaalprijs inclusief verzendkosten. Klik vervolgens op plaats bestelling, om uw bestelling definitief te plaatsen. Binnen 2 minuten ontvangt u een e-mail met alle te nemen stappen duidelijk omschreven. Ontvangt u deze email niet binnen 2 minuten heeft u mogelijk uw Email adres foutief ingevuld of is onze mail in uw ongewenste post terecht gekomen. Neemt u in dat geval contact met ons op via info@klikleesbril.nl of bel met 0031 (0)850 470538.
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
De standaardprocedure bij bestellen is via MultiSafepay en meestal met iDEAL. Na de betaling met iDEAL ontvangt u een bevestigingsmail en de factuur zodra u een bestelling heeft geplaatst.
Uw bestelling wordt verstuurd binnen maximaal 48-72 uur nadat het totaalbedrag is bijgeschreven. Indien hiervan moet worden geweken, dan wordt u daar tijdig van op de hoogte gebracht. Dagelijks bekijken wij onze bankrekening om de laatste bijschrijvingen te controleren en de betaalde bestellingen te versturen.
Wat is de levertijd?
Indien het product op voorraad is, is de levertijd afhankelijk van uw betaling. Producten die op voorraad zijn, worden verstuurd binnen maximaal 48-72 uur nadat het totaalbedrag is bijgeschreven.
De volgende tijden staan voor een betaling:
Een overboeking via internet of telefoon: circa een halve werkdag
Een overboeking via iDEAL: enkele seconden
Een betaling via een overschrijvingskaart: ca 3 werkdagen
Een betaling uit het buitenland (mbv de IBAN en BIC codes): ca 3 werkdagen
Een betaling via Paypal: enkele seconden
U kunt zo zelf berekenen wanneer wij uw betaling binnen hebben en wanneer u uw bestelling in huis heeft.
Of een product op voorraad is, staat bij het betreffende product. Indien een product niet op voorraad is, mailt u ons dan via info@klikleesbril.nl om de levertijd op te vragen. Wekelijks wordt onze voorraad aangevuld.
Versturen jullie onder rembours?
Ja, maar liever versturen we niet onder rembours.
Veel mensen vinden het niet prettig om vooruit te betalen en vragen of we onder rembours kunnen versturen. Echter, met rembours blijven er risico’s. De koper betaalt pas bij de postbode. Hij mag het pakket pas open maken als er bij de postbode betaald is. Er zou dan een totaal waardeloos pakket verstuurd kunnen zijn. Terugbrengen naar de postbode kan dan niet meer. Natuurlijk doen wij niet aan dit soort praktijken, maar even goed leveren wij netjes uw bestelling na betaling.
Daarnaast is rembours een zeer dure en omslachtige manier van verzending. Ook om deze redenen versturen wij liever geen zending onder rembours. Maar uiteraard is aan u de keuze.